Persberichten - September 2014 | The German Kid | O.P.I. | Timberland | Nivea | LUZ | Elegant Touch | Only you | BE creative make-up | ORLY | Yves Rocher


Wintercollectie Titi + The German Kid
Op vrijdag 5 september werden bovenstaande gelanceerd met een knallende party. De collectie werd geïnspireerd op de New beat-periode uit de jaren '80. [Filmpje]

O.P.I.
 De Nordic collectie van O.P.I. staat voor de deur, liet zich inspireren door Scandinavie en bestaat uit twaalf nieuwe kleuren.


 O.P.I. introduceert de nieuwe Wipe-Off! Acetone Free lacquer remoer wipes. Elk individueel verpakte wipe verwijdert heel snel de lak van tien nagels.


Timberland
Voor de herfst/winter brengt Timberland hulde aan tijdloze kledingstukken die het merk groot maakten. Zo is er een lange jas (Mount madison down jacket) dat gemaakt werd met 100% gerecycleerde polyester en daarbij heel erg warm is. Combineer met een grijze, strakke jeans, de Walker Creek jurk en de Authentic Teddy Fleece laarzen. De shopper Wingate of City Premium mag ook niet ontbreken bij deze Timberland stukken.

NIVEA
Drie op de vier vrouwen hebben gekleurd haar, maar die kleur behouden is niet altijd makkelijk. Om beschadigd haar na kleuring intens te verzorgen herlanceert Nivea het gamma Color Care & Protect haarproducten.


LUZ Get Enlightened

Met het nieuwe accessoire label LUZ wil ontwerpster en founder Loes Termeer verlichting brengen voor vrouwen die weten wat er te koop is in de wereld maar toch opzoek zijn naar iets speciaals. LUZ betekent letterlijk ‘licht’ in het Spaans en staat voor iets kleins dat een groots gevoel teweeg kan brengen. De fijne sieraden uit de collectie hebben stuk voor stuk een symbolische waarde en voldoen tegelijktijdig aan het huidige modebeeld. LUZ accessories shop je via luzaccessories.com of www.sacha.be. Ook verkrijgbaar in de winkels: Sacha Turnhout en Sacha Weinegem.


Elegant Touch
Het nieuwe gamma waarbij je stijlvolle nagels hebt in een handomdraai. Het enige wat je moet doen is plakken. Het gamma bestaat uit 24 verschillende kleuren onderverdeeld in drie uiteenlopende stijlen. Te koop bij Di beauty & care en Lookiss make-up store by di. Prijs €9,99.


ONLY YOU
De nieuwe Only you glossjes zijn verrijkt met vitamine-E en beschermd de lippen tegen externe invloeden zoals koude en vervuiling. Elke tint heeft een eigen zoete geur en zorgt voor een lekker smaakje. Verkrijgbaar in vijf tinten: sparkly, juicy, bubble gum, fairy en sunny. Verkrijgbaar vanaf 15 September 2014 voor €5,95 p.st.


BE creative
De 9 essentials van BE in 1 tas. Een beperkte uitgave van deze Blockbusters bevatten de make-up basics die een voorsmaakje van het merk geven. Exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL in twee variaties vanaf 1 november. Prijs €49,95 (bevat 9 producten)
  • het diepe zwart van de favoriete mascara Lash Supreme Volume Mascara 001 Black, 
  • de pittige glans van Licious Lips Intense Gloss 009 Nirvana, 
  • een vleugje roze waanzin met Nail Lacquer 011 Fiesta, 
  • de zachte Blush 002 Delight, 
  • de betoverende Eyeshadow 024 Bewitched, 
  • de onontbeerlijke roze Intense Lipstick 020 Happy, 
  • een palet van drie verleidelijke kleuren met Eyeshadow Palette, 
  • het onafscheidelijke Eye Pencil 001 Black, 
  • het chique Lip Pencil 006 Pink.


ORLY smartgels
 Dit najaar pakt Orly uit met vier nieuwe kleuren voor hun Smartgels gamma: Teal unreal, seagurl, moonlit madness, goth
 Voor de feestdagen is er een superkit bestaande uit een Starterkit, een LED lamp en twee kleuren. Het voordeel hiervan is dat je enkel betaald voor de Starterkit en de lamp. De twee nagellakjes 'Luxe' en 'Haute Red' krijg je er bij. Prijs €114,90 i.p.v. €144,80. Deze actie is geldig bij alle DI beauty & care winkels vanaf begin november.

Yves Rocher
 Mascara Volume Elixir met hibiscuspeptides: een volumeverhogende formule gecombineerd met Hibiscuspeptides om de wimpers te  herstellen en te versterken. Een kegelvormig borsteltje met dubbele vezels zorgt ervoor dat de mascara nauwkeurig gezet kan worden. Beschikbaar in drie kleuren. Prijs €22,90.
 Oogscahduwpoeder 4 Colours met rijstextract: Een optimaal dekkend effect, langhoudend en zowel droog als vochtig te gebruiken. Beschikbaar in zes verschillende combinaties. Prijs €29,90
 Anti-age global met plantaardige stamcellen van de 4e generatie die kenmerken van huidveroudering kunnen bestrijden.Te verkrijgen in serum (€55), dagcrème met SPF (€49) en vanaf eind oktober de Essenctiële kuur (set van vier flacons €78).