Boetfort Event | Or tea? - Karmameju - Les couleurs de noir - Philosophy - babor - ...

De laatste weken zijn er zoveel events dat ik oppa-zombie-style ernaartoe mocht 'fietsen'. Gelukkig zijn er heel wat medebloggers die mij erdoor slaan. 's Morgens besloot ik niet te gaan naar het event boetfort, maar tegen de speeltijd (personen die het niet weten: ik ben juf), was ik weer volledig wakker. Ik wilde geen nieuwtjes missen, want ik wist dat er heel veel mooie merken aan bod gingen komen. Waarom deze lange info intro? Doordat ik 's morgens niet ging gaan, bleef mijn spiegelreflex camera thuis liggen, dus de fotokwaliteit van dit artikel ligt laag -Noooo!-. Nu... het gaat hem om de nieuwtjes, niet? -Excuses!-




Je zou je voor minder vermannen. Het event ging door in het prachtige Boetfort thermae complex in Melsbroek. Niet enkel de buitenkant, maar ook de binnenkant zag er stunning uit. De producten werden geklasseerd per merk en kregen een mooi plaatsje in een hotelkamer.


Or tea? - Een merk met prachtige verpakkingen en een bio product. De meeste thee's worden tot fijn poeder vermalen, maar deze thee doet dat niet. Een proefbeurt op een vorig event keurde deze thee goed. Er is een beperkte variatie in smaken, maar de smaken die ze aanbieden zijn goed. Zo zijn er verschillende series: chinese classic (thee uit de velden van china), wellbeing (goed voor de gezondheid), Urbanpop en Matcha twist&shake (japanse matcha als gezonde thee).


Karmameju - Een SPA beauty assortiment bestaat uit therapeutische huidverzorgingsproducten om het lichaam en de geest de verzorgen. Er werd samengewerkt met Britse apothekers om de  producten tot stand te brengen.


Les couleurs de noir - Niet enkel nagellak, maar ook make-up valt onder het assortiment van Les couleurs de noir. De naam staat voor de filosofie van het merk. Zo heeft elke vrouw met een allergie ook recht op schoonheids- en verzorgingsproducten. De inhoud van de producten zijn gebaseerd op op een blacklist. Op de blacklist staan alle ingrediƫnten die het merk niet wil gebruiken).


Philosophy - Een merk dat gelooft in een goed ogende huid en producten die je goed doen voelen. Ze combineren schoonheid en gezondheid zodat vrouwen overal ter wereld zich goed voelen, zowel vanbinnen als vanbuiten. Vooral de nieuwste producten van het merk trokken mij erg aan. Zo is de Hope in a Jar volledig herwerkt volgens deze drie kenmerken: glowy skin, hydratatie en verzorging. Grote verschil met zijn voorganger is de geur die een heel stuk milder is.

Sfeerbeeld met heerlijke geurtjes

Babor - Een stand (naast Jane Iredale, waar ik ook mijn ogen uitkeek) waar de producten er extreem mooi uitzagen. What do i want? All! Babor biedt niet enkel make-up, maar ook producten als huidverzorging aan. Voor elk type huid is er een bijzondere huidverzorging nodig. 

Jane Iredale - Make-up met huidverzorgingskenmerken. Ik testte er al eerder een product van uit [link].

Rimmel - NYC - Sally Hansen

Welke merken trokken je het meeste aan?