Pressdays Antwerp 2015 | Deel 1

Nu de Antwerpse persdagen achter de rug zijn, kan ik die met jullie delen. Het was een overvolle dag waar ik in de voormiddag mocht werken en daarna richting Antwerpen ging om van persbureau naar persbureau te hoppen. Heel erg bedankt aan alle bureau's voor alle nieuwtjes en de fijne ontvangst! [Kijk voor deel 2]






Springfield is een prachtig kledingmerk waar ik vaak even binnen spring. Helaas heeft niet elke winkel een vrouwenafdeling, dus het is altijd even hopen als ik er eentje passeer. Om de twee maanden kan je er een nieuwe collectie vinden.



Vascobelo is een koffiemerk dat gemaakt wordt in België. Ze streven naar de perfecte koffie ervaring, dus iets wat je steeds blijft onthouden. Mocht je het zelf willen uitproberen kan je terecht bij de V-bar in de Suikerrui 32 in Antwerpen. Er zijn ook meerdere verkooppunten.





Herschel Supply Co ontstond door het vele reizen van de makers en dat zie je aan de collectie. Er zitten creatieve ontwerpen tussen die toch handig zijn. Vooral de kleine tasjes trokken mijn aandacht omdat ze mega cute zijn [te cute!] en ook ideaal voor een dagje weg. Zo zit er langs de zijkant een weggewerkte rits waardoor je in één zwier makkelijk bij je spullen kan.



Happy Socks zorgt instant voor een happy vibe. De nadruk ligt op heren sokken, maar het assortiment breidt zich ook verder uit naar de dames en onderbroeken.




Bergasol maakt het bruinen wat makkelijker. Zo is er een zonnecrème die het bruinen versnelt, een after sun en een parfum om het zonnen gevoel intenser te maken.



De Bodysol lipstick SPF 15 helpt om de lippen te hydrateren en beschermt ook nog eens tegen de zon. Deze hebben wel snoeperige geurtjes zoals zeer zoete appel en snoepkersen.




Bio-oil kan op veel manieren gebruikt worden. Het heeft een helende werking, maar kan ook gebruikt worden als primer onder make-up om de huid te beschermen. Nieuw bij dit product is dat het  momenteel in een grotere fles beschikbaar is.



Ik mocht eerder al heel wat producten van Eylure testen zoals Eylure wimpers en Eylure wenkbrauwproducten. Klik op de linkjes als je er meer wilt over weten.



Corine de Farme wil nieuwigheden lanceren en daarbij aan het welzijn en de veiligheid te denken. Goed om te weten is dat ik hele fijne producten hiervan meekreeg om te testen, dus jullie lezen er zeker nog meer over. 




Heel wat bezoekers vroegen naar meer informatie over de Remington i-Light. Dit is een apparaat dat permanent onthaart en waar je thuis mee aan de slag kunt. Goed is om dit ongeveer twee keer per week te gebruiken voor ongeveer zes weken lang, maar eigenlijk zou er na twee weken al teken moeten zijn van verdunde haartjes. Het effect van dit product blijft ongeveer een jaartje mooi om daarna opnieuw zes weken te gebruiken. Enkel mensen met donkere haren hebben baat bij dit product, want het reageert op het pigment van de haartjes. Mijn blonde haartjes vallen dus uit de boot, helaas. Prijs € 299.

De Remington Curl Revolution is een krultang die dient om golven in het haar te maken. Prijs € 69,99.



Cien is het beauty huismerk van Lidl. Er zijn intussen al producten van in de testfase.




Deze donzen en beddengoed zagen er zo aantrekkelijk uit. Helaas was er geen tijd voor een power-nap. Gaan met die banaan!



Klean Kanteen is een degelijk flessen merk. Zelf heb ik een mini versie met een fris blauw in huis die ik vroeger dagelijks in mijn tas naar school had zitten. Daar schreef ik heel lang geleden al een artikel over. [link]



Ik ben altijd wel te vinden voor een sapje en eentje van ZEST was erg welkom. Ik proefde er verschillende, maar de mix van banaan/ananas en framboos/aardbei waren mijn favoriet.





Uriage Thermaal water helpt vooral personen met een gevoelige huid en denkt aan alle leeftijden. Het heeft een Franse oorsprong en heeft momenteel nieuwe zonnebescherming in het assortiment met de naam BariéSun. Nog een product dat mijn aandacht trok was de Eau Thermale D'Uriage dat een helende werking heeft en ook onder een make-up product gebruikt kan worden. Het merk kon niet achterblijven en lanceerde een micellaire water. Meer informatie over deze producten en het merk volgt.



The Kase pimpt smartphones op.







BODO is een juwelenmerk dat gemaakt werd door Romy Boerman en kreeg het privilege om van haar alle uitleg over haar juwelen te krijgen. Ze haalde veel inspiratie uit de natuur en gebruikte voorwerpen zoals takjes en een gewei. Dat je in veel van haar stukken ziet terug komen. Je kan de juwelen op allerlei manieren dragen: kort, lang ... en kan zelfs op de rug mooi zijn.



Mooie flessen in aantocht waarvan ik ze allemaal zou willen verzamelen van Iordanov Vodka.




Sal y Limon werd opgezet door twee goede vrienden. Door de gezamenlijke passie voor accessoires ontstond het merk in 2009. De armbanden zijn in vier verschillende breedtes en in talloze kleuren en variaties verkrijgbaar.