2015 in cijfers en foto's | Jaaroverzicht

Het wordt een jaarlijkse gewoonte om even neer te zitten en terug te blikken naar het voorgaande jaar. Met een grote smile op mijn gezicht, want wat was 2015 een mooi jaar. Niet enkel voor persoonlijke groei, maar ook voor de blog. We duiken nog eens terug in dat jaar voor we 2016 beginnen. Aan iedereen fijne feestdagen en tot volgend jaar!

Persoonlijk
Grappig dat mijn voornemens voor 2015 allemaal behaald zijn. Zo vertelde ik mijn ouders dit jaar over mijn blog, reed ik zonder pardon naar de andere kant van Belgiƫ met mijn auto (en reed ik los naar persevents), vond ik fulltime werk en ging ik oude vrienden opzoeken. Het enige wat nog ontbreekt is het huisje, boompe, tuintje, maar ook dat komt er spoedig aan. Daarom dat ik het op nummer 1 zet voor volgend jaar.

Voornemens voor 2016
1. Huisje boompje en tuintje
2. Meer fruit eten
3. Trots durven zijn op wat ik doe en wie ik ben
4. Kansen grijpen, durven zelf een deur openen
5. Een grote opkuis doen

2015 in een notendop
2015 was een jaar waar mijn blog enorm groeide. Zo stegen de cijfers de lucht in en kreeg ik veel respons van bedrijven wat eigenlijk vooraf gezien nooit de bedoeling was. Daarom moest ik voor mijzelf uitgaan welke weg ik op wilde met mijn blog. Het was een platform om mijn ei kwijt te kunnen en om persoonlijk te zijn, maar het wordt allemaal steeds meer. 2016 wordt een jaar waar de blog een ommezwaai zal krijgen. Qua werk ziet het er dit jaar he-le-maal anders als vorig jaar. Het is niet makkelijk om als leerkracht vast benoemd te raken, maar momenteel sta ik al sinds het begin van het schooljaar in een erg leuke school met leuke collega's en een leuke baas. Ook qua liefde gaat het elke dag steeds beter en weet ik dat ik met die kerel graag mijn leven wil opbouwen.

Enkele highlights van het jaar
^Ik mocht zeer leuke give-away's organiseren met PR en bedrijven

^Het HEMA event in Amsterdam is iets waar we nu nog over praten. Ik hield er ook nog eens een vriend voor het leven aan over.

^Dat geldt wel voor meerdere events.

^Ik kon dit jaar erg genieten van hele simpele momenten met mijn vriend.

^Een super gezellig persreisje naar Rotterdam! Oh the memories!

^En nog meer events waar ik jullie mee naartoe nam.

Website
Vorig jaar was het normaal om dagelijks een artikel te zorgen, maar intussen is dat erg moeilijk. Je zal vast wel begrijpen dat heel wat van mijn tijd in mijn klasje kroop: het verzorgen van activiteiten, zorg in orde brengen, kinderen helpen ontwikkelen... Dat is wat ik doe. Nu en dan was het nodig om voor mijzelf een pauze in te lassen en gelukkig werd die door de bezoekers goed onthaald. Kwaliteit gaat over kwantiteit en dat is iets wat ik voor volgend jaar wil aanhouden.

Top 3 meest bekeken artikels
MIXA

"Mag ik je vragen waarom Belgische bloggers het minder goed doen?" - Iedereen.

Primark opent de deuren in Gent | Hoe ziet de winkel eruit?

Meest gezochte zoektermen
Hoe werkt een oliebrander?
Bold metals collection
Soap stories
Mijnnaamketting
Tsum tsum knuffels
Rue de Brabant

Grootste verwijzingsblogs
Bloglovin'
www.womanistical.nl

Meeste reacties van
Kiss&makeup

Meeste aantal deelnames bij een winactie:

Meest bekeken filmpje

Meest gelikete foto op Instagram (139 likes)

Top 3 bezoekende landen
Belgiƫ
Verenigde Staten

Bedankt voor de vele bezoekjes, prachtige reacties en hulp.
Een heel fijn 2016 toegewenst met alles wat je maar wensen kan!