Di All About Beauty | Nieuwe merken & nieuwe identiteit

Di All About Beauty is een shop waar ik veel mooie herinneringen aan heb. Zo was het de keten waar ik mijn eerste samenwerking mee mocht doen en tot op vandaag mij nog steeds niet verveelt. Zo heeft het zich dit jaar opnieuw uitgevonden met gloednieuwe merken, een nieuw logo en identiteit. Ik mocht bij de avant première het vernieuwde aanbod gaan bekijken en maakte er een verslagje van zodat jullie ook op de hoogte blijven rond dit nieuwtje.


Di Ladies - Een verzorgingsgamma met zes unieke geuren: Emma Romance (framboos en pioen), Marie Zen (lotusbloem en groene thee), Louise Fashionista (oranjebloesem en jojoba), Juliette Tonic (verbana, citroen en bergamot), Olivia Sweety (braambes en litchi) en nu ook Luna Dreamy (kokos en tiarébloem). Er zijn verschillende producten beschikbaar per geurtje zoals een douchecrème, wascrème, hydraterende body lotion, body butter en handcrème.

Candle lite - Geurkaarsen gamma.

Spaas - Decoratieve geurkaarsen om je interieur een cosy toets te geven.

Oléo - Ambianceparfums en essentiële oliën om je interieur heerlijk te doen geuren.

Zoella Beauty - Met meer dan 12 miljoen abonnes op haar YouTube kanaal is Zoella één van de grootste influencers uit Engeland. Di All about beauty noemt haar een beautyspecialist, maar gezien ze zichzelf in haar laatste filmpje geen beautyguru noemde omdat ze net niet heel goed is in make-up heb ik daar persoonlijk wel bedenkingen bij. Dat ze een make-up lover en grote fan is van alles wat verzorging aangaat, daar ben ik wel in te vinden. Net daarom dat ze haar eigen lijn maakte die naast haar schattigheid ook een lekker geurtje bevat.

Natura Siberica - Een biologisch beautymerk afkomstig van -we kunnen het allemaal raden-, Siberië. Het bevat milieuvriendelijke producten om de huid te hydrateren, te kalmeren en te verwennen. Deze worden allemaal gemaakt op basis van planten, bessen en wilde Siberische kruiden.

Solinotes - Een volledig nieuwe manier om jezelf te parfumeren. Elk kleurtje bevat haar eigen unieke geur die je met andere geuren kunt mixen naargelang je mood.

WAAM - Geïnspireerd door beauty tradities maakt het merk gebruik van de rijkdommen van de natuur met plantaardige producten, boters en oliën. Ook bijzonder is dat deze producten allemaal met elkaar te mixen zijn.


Park Avenue - Een merk waarvan ik in een vroeger artikel vond dat er veel te weinig over geschreven werd. Park Avenue is een merk van pure Belgische bodem en heeft kwalitatieve en betaalbare producten.

Dirty Works - Retroverpakkingen die intussen het gezicht en lichaam verzorgen.

Bubble T - 3 lijnen bad- en lichaamsprocten om de badkamer mee op te fleuren.

Trees Traditions - Dit merk heeft een missie om waardevolle kennis en tradities op gebied van lichaamsverzorging op te zoeken. Het stelt voedende, kalmerende en revitaliserende producten voor. Zonder parabenen, siliconen, kleurstoffen en miniralie oliën.

Trendy Barber - Bijzonder assortiment voor mannen.
Johnny's chop shop - De fifties sfeer met producten om de baard te verzorgen.


Het nieuwe Di concept richt tot tot een brede doelgroep over verschillende generaties heen. Het maakt zich sterk op vlak van advies, de persoonlijke aanpak, luisterbereidheid en selectie. Ook wordt er in 2018 een nieuwe e-site gelanceerd waar je het hele online gamma kunt shoppen.

Meer info op de website van Di All About Beauty